- تاریخ ارسال : جمعه 24 اسفند 1403
- بازدید : 5
عملکرد اصلی آرم شناسایی است. شما باید آن را کاملاً به یاد داشته باشید زیرا تمام پیشنهادات دیگری را که در زیر می شنوید را در بر می گیرد. مشخص کنید که واقعاً مهم است. با ظهور پیشرفت و روندها ، ابزارهای طراحی و فن آوری های طراحی در حال توسعه هستند. این می تواند آرم را با گذشت زمان بسیار تغییر دهد ، اما هدف مهم یک آرم شناسایی شخص ، محصول ، تجارت یا خدماتی است که شما آرم را طراحی می کنید. تا انتها با فریلنس پروژه همراه باشید.
راه حل شناسایی یک آرم ، شناسایی هویت است ، به این معنی که به عنوان یک طراح یا صاحب مشاغل ، باید محیطی را که در آن آرم خود را قبل از تحقیق در مورد ایده های خود مشاهده می کنید ، کاملاً درک کنید. رقبای شرکت چه کسانی هستند و به چه شکلی هستند؟ چه رنگ ها و نمادهایی در بازی تثبیت شده است؟ چگونه می توانیم بین آرم ها در جمعیت رقیب تمایز قائل شویم؟
طراحی لوگو فقط یک هنر نیست. این یک ابزار استراتژیک است.
شخصیت یک طراح آرم قطعه زیبایی نیست و طراحی چیزی نیست که طراح یا مشتری شخصاً دوست داشته باشد. طراحی آرم کاملاً ابزاری برای تجارت استراتژیک محسوب می شود که این شرکت را قادر می سازد در دنیای گسترده ای که در آن زندگی می کنیم شناخته شود. البته اطمینان از زیبا بودن آرم نیز مهم است. با این حال ، هنگامی که یک آرم را طراحی می کنید ، باید مراقب باشید که شناسایی هویت اولویت است ، در حالی که طراحی یک عامل ثانویه است.
چرا آرم ها برای جهان مهم هستند
یک آرم چهره یک شرکت ، محصول یا خدمات است. وقتی شغلی را در ذهن خود مشاهده می کنید ، معمولاً به سرعت آرم را می بینید ، قوس طلایی معروف صنعت فست فود یا اپل نیش برای مارک های فناوری محبوب است. به همین ترتیب ، وقتی آرم را می شناسید ، مانند آرم های نایک و اپل که در تصویر بالا دیده می شود ، بلافاصله آن را به حافظه ، تجربه و تعامل با آن متصل می کنید.
تشخیص برند را ایجاد کنید
یک آرم به خوبی طراحی شده به یاد ماندنی خواهد بود و به مشتریان کمک می کند تا این برند را به خاطر بسپارند. برای مغز انسان ، درمان و حافظه اشکال و رنگ ها از کلمات آسان تر است. این بدان معناست که اگر هویت برند در بازار بی نظیر باشد ، یافتن و شناسایی و خرید خدمات و توصیه به مشاغل دوستان ساده تر است.
تأثیر خوبی داشته باشید
اما ، در جهان ، یک شرکت فرصتی عالی برای تأثیرگذاری و جذب مخاطبان دارد. اگر طراحی آرم وقتی سرعت اینترنت در دنیای امروز را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، مردم را تحت تأثیر قرار نمی دهد ، حرکت برای عموم در جاهای دیگر آسان است.
برخی از دارندگان مشاغل سعی می کنند تلاش های طراحی آرم را بر روی نقاط قوت خود قرار دهند ، یا از طراحان غیر حرفه ای با هزینه کم استفاده کنند و نمی فهمند که چگونه طراحی می تواند به آنها آسیب برساند. زیرا اولین تجربه بسیار مهم است.
گرانتر از ارزان تر است. در مورد طراحی آرم ، هر مشاغل با ارزانترین و سریعترین وسایل به تصویر برند آسیب می رساند.
اگرچه هدف اصلی آرم هویت است. اما آرم همچنین می تواند یک اهرم برای ارتباط با پیام ها و مقادیر مهم باشد. تنها چیزی که مهم است این است که اطمینان حاصل کنید که آرم خود را ساده نگه دارید. بهترین چیز در مورد آرم ها ذکر یک ایده کلیدی است.
به عنوان مثال ، طراحی آرم آمازون که در زیر نشان داده شده است ، نام او را لبخند می زند و خوشحال است که واقعاً چه می خواهید به شما بگویید. رنگهای نارنجی رنگارنگ ، رنگهای روشن مرتبط با گرما ، سرگرمی و نور خورشید ، این اشتیاق افزایش می یابد. ظاهراً لبخند نیز به شکل فلاش است که به Z متصل می شود و نشان می دهد که آمازون طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که بسیار ظریف هستند.